Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Η Ανακοίνωση του Γ. Γούλα που…. «φιμώθηκε» στο δ.σ.


Στο χθεσινοβραδινό δημ. Συμβούλιο, δεν επετράπη από το Προεδρείο να αναγνωστούν Ανακοινώσεις αρχηγών δημοτικών Παρατάξεων της αντιπολίτευσης και δημ. Συμβούλων όπως του Ανεξάρτητου κ. Γιώργου Γούλα ή να τεθούν «ερωτήσεις προ Ημερησίας Διάταξης» με την «αιτιολογία» ότι η εν λόγω Συνεδρίαση ήταν… «Κατεπείγουσα».

Μετά από αντεγκλήσεις που «υποβαθμίζουν τα θεσμό», η «πλειοψηφία του Δημάρχου» οδήγησε το θέμα σε ονομαστική ψηφοφορία και όπως ήταν αναμενόμενο η αντιπολίτευση «φιμώθηκε» και επίσημα!..

Η ενέργεια αυτή της διοικούσας αρχής έγινε αφορμή να δικαιωθεί «η δημοτική αντιπολίτευση» για αντιδράσεις της που, κι εμείς οι ίδιοι,

έχουμε κατακρίνει στο παρελθόν.

Η Ανακοίνωση που ήθελε να αναγνώσει ο κ. Γούλας είναι η παρακάτω και διαβάζοντάς την, θα καταλάβετε τους λόγους που

ο Δήμαρχος και το… «επιτελείο» του

«αποφάσισε και διέταξε»

να… «φιμωθεί»!
 


"Το δελτίο τύπου δεν αφορά τους συναδέλφους της πλειοψηφίας, τουλάχιστον όσους δεν συμμετείχαν στην σύνταξη του δελτίου τύπου της ΑΔΚΝ της παράταξης του δημάρχου (τα πεζά και κεφαλαία έχουν την ίδια σημασία ή τυχαιότητα με αυτή στο δικό σας δελτίο τύπου).
 
Είναι προσωπική μου απάντηση. Οι υπόλοιποι συνάδελφοι που αναφέρονται στο δελτίο τύπου της ΑΔΚΝ ενεργούν με το δικό τους τρόπο είτε αυτόνομα ή μέσω των παρατάξεων που ανήκουν.
 
Απαντώ στον κ.κ. Μπουλέ (προσφώνηση αντίστοιχη με τη δική μου στο Δελτίο Τύπου) και τυχόν άλλους που συμμετείχαν στη σύνταξη της. 
 
Στο Δημοτικό Συμβούλιο προσπαθώ να λέω την άποψη μου χωρίς ειρωνείες και χωρίς να στολίζω με χαρακτηρισμούς συναδέλφους. Μάλλον εκλαμβάνεται ως αδυναμία μου…
 
Μετά την αναφορά του ονόματός μου στο Δελτίο Τύπου μαζί με άλλα ονόματα και προφανώς και για εμένα γράφει: «…κατόπιν συνεννοήσεως με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου...». Είμαι ανεξάρτητος Δημοτικός σύμβουλος δεν ανήκω σε παράταξη και  Κανένας Πρόεδρος δε συνεννοήθηκε μαζί μου.
 
Στην συνέχεια αναφέρει:  «…υπό την καθοδήγηση του κ. Κοτσανά αποχώρησαν…». Δεν αποχώρησα με την καθοδήγηση κανενός Κοτσανά, συνεπώς πρόκειται για σκόπιμη παραποίηση γεγονότων ή περί προφανούς λάθους κάποιου «ρουφιάνου», αλλά αυτά γίνονται, όταν στηρίζονται ενέργειες και γραπτές ανακοινώσεις που σπιλώνουν ανθρώπους, σε τέτοιους.
 
Αναφέρετε το Δελτίο Τύπου και κατηγορεί για «…τεχνητή έλλειψη απαρτίας…», ρωτώ: εννοεί αντίστοιχη με αυτή που προκλήθηκε από Δημοτικούς συμβούλους στον Σύνδεσμο στερεών αποβλήτων (σ.σ. δεν είμαι μέλος) όταν κατηγορηθήκατε ότι προκλήθηκε τεχνητή έλλειψη απαρτίας από μέλη της ΑΔΚΝ «στήνοντας» περισσότερους από 100 δημότες μας που περίμεναν μάταια, αφού είχε ενημερωθεί ή παραπλανηθεί και σύμβουλος γειτονικού δήμου ότι δεν θα έχει απαρτία;;;; δελτίο τύπου τότε γιατί δεν βγήκε;;;;
 
Σε πρόσφατο συμβούλιο όταν η μειοψηφία σύσσωμη αποχώρησε δεν έκανα το ίδιο γιατί είχα το χρόνο να συμμετέχω σε ολόκληρο το ΔΣ, και συνεπώς να υπάρχει η δυνατότητα με μια ακόμη φωνή εκτός αυτής της πλειοψηφίας να ακουστεί όπου απαιτείτο και μια διαφορετική άποψη στα θέματα. 
 
Το ίδιο θα έπραττα και την Κυριακή αν υπήρχαν οι ίδιες προϋποθέσεις. Αυτές δεν υπήρχαν καθώς λίγο πριν της 7 έπρεπε να αποχωρήσω και αφού 6 και 20 δεν είχε ξεκινήσει το ΔΣ έφυγα μόνος μου όπως ήρθα αφού πλέον ο χρόνος που απέμενε για να συμμετέχω ήταν πλέον πολύ μικρός. Βέβαια η απουσία Δημοτικών Συμβούλων, η καθυστερημένη προσέλευσή τους ή η πρόωρη αποχώρησή τους είναι κατακριτέα όταν δεν ανήκουν στην παράταξή σας, αν ανήκουν αλλάζει το πράγμα…
 
Τα παραπάνω προτίμησα να τα πω πρόσωπο με πρόσωπο με ανακοίνωσή μου στο Δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης 30-10, αλλά «Δημοκρατικά» αποφασίσατε ότι στο Συμβούλιο δεν πρέπει να μιλήσω εγώ και άλλοι συνάδελφοι αφού είχατε την πλειοψηφία και το απαγορεύσατε. 
Δημοκρατία και σεβασμός στην ουσία και όχι μόνο στον τύπο των Θεσμών κ.κ. Μπουλέ σημαίνει κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι: ακούμε όλες τις απόψεις και δεν μας υποχρεώνει κανένας να τις υιοθετήσουμε (πόσο μάλλον όταν έχετε και την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου). Το να μην θέλουμε όμως και να εμποδίζουμε να ακουστούν άλλες απόψεις αυτό αποτελεί κατάφορο βιασμό της ουσίας της Δημοκρατίας (έχω ακούσει, πιθανόν να το έχετε ακούσει και εσείς το εξής: «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να το λες »)
Τέλος το Δελτίο τύπου σας αναφέρει:
«…Η ΑΔΚΝ εκφράζει την βαθύτατη λύπη της για το κατάντημα των ανωτέρω δημοτικών συμβούλων και τους παραδίδει στην κρίση των συνδημοτών μας…» 

Δεν είμαι τέλειος Δημοτικός Σύμβουλος ούτε τέλειος άνθρωπος, δήμαρχε (αλλά για να μιλάς για κατάντημα δικό μου, προφανώς θεωρείς ότι έχεις αγγίξει την τελειότητα.

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι και ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα σε αυτή τη Δημοτική Θητεία. "

1 σχόλιο: