Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Νάντια Μπουλέ: "Έχω εκπλαγεί από επιλογές που έκαναν.... δικά μου πρόσωπα

H Nάντια Μπουλέ μίλησε στο Down Town Κύπρου. Μεγαλώνοντας έχει ανέβει ο πήχης σου στους άντρες και τις σχέσεις; Απλά συνειδητοποιώ περισσότερο τι είναι αυτά που αντέχω και τι δεν είναι. Κι αυτό γίνεται μέσα από την τριβή της σχέσης. Ωστόσο, δεν είσαι άνθρωπος των άκρων. Δηλαδή, δεν μπορώ να σε φανταστώ αυτή

 
H Nάντια Μπουλέ μίλησε στο Down Town Κύπρου.

Μεγαλώνοντας έχει ανέβει ο πήχης σου στους άντρες και τις σχέσεις;

"Απλά συνειδητοποιώ περισσότερο τι είναι αυτά που αντέχω και τι δεν είναι. Κι αυτό γίνεται μέσα από την τριβή της σχέσης.

Ωστόσο, δεν είσαι άνθρωπος των άκρων. Δηλαδή, δεν μπορώ να σε φανταστώ αυτή την στιγμή ούτε με κάποιον που είναι 50 χρόνων, αλλά ούτε με κάποιον 20χρονο.
(γελάει).


Ναι, αυτό είναι ακραίο! Ούτε εγώ με φαντάζομαι με 50άρη ή 20άρη. Δεν υπάρχουν «ιδανικά» και «μη ιδανικά», γιατί πολλές φορές έχω εκπλαγεί κι εγώ με κάποιες επιλογές που έκανα στο παρελθόν, αλλά και από επιλογές που έκαναν δικά μου πρόσωπα. Αυτά συμβαίνουν. Γι’ αυτό έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον ο έρωτας, γιατί μας εκπλήσσει και μας πάει αλλού..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου