Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Ἡ Πολιτεία ἀπαγορεύει σέ ἰατρούς νά προσφέρουν ἀφιλοκερδῶς τίς ὑπηρεσίες τους!


 
Θεώρησα στοιχειώδη ποχρέωσή μου ς γιατρός νά προσφέρω δωρεάν τις πηρεσίες μου σέ ναξιοπαθοντες συνανθρώπους μου στό Κοινοτικό Πολυιατρεο το γ. Στεφάνου. Μετά πό 10μηνο παρουσία μου κε μαθα τυχαίως, τι ς συνταξιοχος ατρός δέν εχα ατό τό δικαίωμα και διέτρεχα τόν κίνδυνο νά συρθ στά δικαστήρια ... γιά τήν νιδιοτελμου προσφορά, ποία μάλιστα γινόταν χι στήν διωτική μου κατοικία λλά σέ κοινόχρηστο, πίσημο, δημοτικό χρο.
Ζήτησα καί βρκα τό σχετικό γγραφο καί δού:
"'Ιατρικός Σύλλογος θηνν" ρ. πρωτ. 25191/14-10-2011 "... θα πρέπει να μη γίνεται δεκτή η εθελοντική παροχή ιατρικν υπηρεσιν πό συνταξιούχους (από το ΤΣΑΥ) ιατρούς,.. κλπ)
νήκουστο!
πιτρέπεται νά βγαίνουν ξω πό τίς φυλακές καί νά περπατον λεύθεροι ο φονιάδες, ο μποροι ναρκωτικν, ο παιδεραστές, κλπ. ναστέλλεται προφυλάκιση, μετά πό χρηματική γγύηση, ατν πού κατάκλεψαν το Δημόσιο.
Καί δέν πιτρέπεται σέ ιατρό (Καρδιολόγο!) ποος ναγκάσθηκε να κλείσει τό ατρεο του, γιά νά μή χάσει τή δεύτερή του σύνταξη, να προσφέρει δωρεάν τίς πηρεσίες του στούς συνανθρώπους του σέ ατή την τραγική περίοδο πού διέρχεται χώρα μας.
ρωτ
άν συναντήσω στήν θνική δό τραυματία πό τροχαο, χω τήν δεια τς πολιτείας ... νά τόν βοηθήσω;
Δέν ντρεπόμαστε!!!
 
Κωνσταντίνος Ἐρρίπης, καρδιολόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου