Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Δήμου Ναυπακτίας
«Κυκλοφορώ στην πόλη
μου… και μου αρέσει»
Ναύπακτος, μια
πόλη με έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που απαιτεί άμεσες παρεμβάσεις. Προς ποια
κατεύθυνση όμως; Είναι ένα από τα σημαντικότερα ερωτήματα που εδώ και χρόνια οι
διοικήσεις του Δήμου Ναυπακτίας καλούνται να απαντήσουν, χωρίς δυστυχώς όμως,
έως σήμερα, να έχουν βρεθεί οι ενδεδειγμένες απαντήσεις. Πρόκειται για γρίφο
που απευθύνεται σε δυνατούς λύτες, ή σε λύτες που βλέπουν συνολικά το ζήτημα
και όχι αποσπασματικά.
Ο Δήμος Ναυπακτίας στοχεύοντας στη δρομολόγηση λύσεων μέσα
από ένα πλάνο που θα περιλαμβάνει σειρά παράλληλων παρεμβάσεων, αποφάσισε να
αντιμετωπίσει το ζήτημα, έχοντας ως κύριο άξονα της απόφασής του τη βελτίωση
της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η σύνθετες ανάγκες που καλείται να ικανοποιήσει
αυτό το συνολικό σχέδιο δεν αφήνει κανένα εκτός, καθώς μεριμνά για όλους, για
τους πεζούς, τους ποδηλάτες, τα ΑμεΑ, τους νέους, αλλά και τους αυτοκινητιστές.
«ΑλλάΖΩ την πόλη μου…
και μου αρέσει»,είναι ο τίτλος της καμπάνιας αυτού του καλοκαιριού για τη
Ναύπακτο,και για να φτάσουμε στο ζητούμενη, χρέος όλων μας είναι να
κυκλοφορήσουμε περισσότερο συνετά, αφήνοντας στο παρελθόν πολλές από τις κακές
μας συνήθειες. Ο Δήμος Ναυπακτίας έχει δώσει ήδη προς χρήση δέκα συνολικά δωρεάν χώρους στάθμευσης,
τόσο στο ανατολικό όσο και στο δυτικό
τμήμα της πόλης, παρέχοντας μία σημαντική ανάσα στο μείζον πρόβλημα του
κυκλοφοριακού. Αρκεί όλοι μας να εκμεταλλευτούμε αυτούς του χώρους, μην
επιλέγοντας πλέον τη γνωστή και ταυτόχρονα κακή λύση του διπλοπαρκαρίσματος,
που τόσο μας έχει κοστίσει.
Για την πρωινή και απογευματινή κίνηση στην αγορά της πόλης,
για τη βόλτα στις πεζοδρομημένες παραλίες, καθώς και για κάθε άλλη ανάγκη στον
κεντρικό ιστό της πόλης, ο Δήμος παρέχει πλέον στους πολίτες συνολικά 450 θέσεις στάθμευσης (εκτός δρόμου). Η
τοποθέτηση σήμανσης σε σημεία της
Ναυπάκτου, που ενημερώνουν για την πρόσβασηστους χώρους αυτούς, βοηθά στην
καλύτερη εξυπηρέτηση, παρέχοντας ένα ακόμα χρήσιμο εργαλείο σε όσους θέλουν να
χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους λελογισμένα. Στα αξιοσημείωτα της
συγκεκριμένης παρέμβασης συγκαταλέγεται και το ότι οι συγκεκριμένοι χώροι, πλην
δύο, αποδίδονται προς χρήση για όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι χώροι στάθμευσης:
Ανατολικά:
·
Θ. Νόβα (Βόρεια πλευρά ΞΕΝΙΑ)
·
Θ. Νόβα (έναντι ΙΚΑ)
·
Λ. Βύρωνα (3 parking)
·
Οδός Άμφισσας (έναντι 3ου Δημοτικού)
Δυτικά:
·
1ο Γυμνάσιο
·
2ο Γυμνάσιο
·
Θέρμου (έναντι Δασαρχείου)
·
Θέρμου (έναντι 2ου Δημοτικού)
Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Τάκης Λουκόπουλος με δήλωσή του εστίασε στο συγκεκριμένο στοίχημα
του Δήμου, κάνοντας λόγο για παρεμβάσεις για τις οποίες θα κληθούμε να κριθούμε
όλοι στο μέλλον. Κατά τον κ. Λουκόπουλο η συμπεριφορά που θα επιδείξουμε
αξιοποιώντας τους νέους, αλλά και τους παλιούς, χώρους στάθμευσης, αναμένεται
να δώσει και το πρόσημο σε αυτή την παρέμβαση του δήμου. «Ελπίζουμε όλοι να
είναι θετικό. Ο Δήμος πήρε την πρωτοβουλία να αποδώσει στους πολίτες αρκετούς
νέους χώρους στάθμευσης, σκοπεύοντας στο μέλλον να αποδώσει κι άλλους»,
σημείωσε ο Δήμαρχος, προαναγγέλλοντας επί της ουσίας τη συνέχιση εφαρμογής ενός
σχεδίου που μόλις φέτος έκανε την πρώτη του εμφάνιση, και που στο μέλλον αναμένεται
να προσθέτει συνεχώς νέα κομμάτια- λύσεις στο μεγαλύτερο πρόβλημα της
καθημερινότητας της πόλης.
Δεν ξεχνάμε άλλωστε…αγοράΖΩ στην πόλη μου, στηρίζω δηλαδή
και την τοπική οικονομία, και μου αρέσει…
Η πραγματικότητα
Για ποια λύση του κυκλοφοριακού μας μιλάνε όταν, οι καταστηματάρχες τοποθετούν ένα μηχανάκι έξω από το μαγαζί τους για ιδίαν χρήση, στερώντας πολλές θέσεις πάρκινκ των Ι.Χ. αυτοκινήτων ;
Όταν δεν υπάρχει διαγράμμιση των θέσεων στάθμευσης και ο κάθε οδηγός παρκάρει ανεξέλεγκτα καταλαμβάνοντας, πολλές φορές, δύο θέσεις;
Όταν στο κέντρο της πόλης υπάρχει Στάση υπεραστικού Λεωφορείου που παραλαμβάνει σχεδόν όλους τους επιβάτες του από αυτή με αποτέλεσμα να δημιουργείται τεράστιο μπλοκάρισμα αυτοκινήτων; (Αγία Παρασκευή)...
Όταν στο Κέντρο της πόλης, λίγα μέτρα από την προηγούμενη, υπάρχει ο Σταθμός των Υπεραστικών του τοπικού ΚΤΕΛ;
Όταν η Κεντρική Πλατεία μετατρέπεται σε χώρο στάθμευσης, χωρίς επιπτώσεις για τους οδηγούς; Δεν θα μπορούσε ο Δήμος να τοποθετήσει κάποια κολωνάκια που να εμποδίζουν αυτή την αυθαιρεσία;
Για ποια "τόνωση της τοπικής οικονομίας" μιλάει ο Δήμος όταν, σύμφωνα με το χάρτη, τα πάρκινγκ ΄(εκτός 2-3 παλαιών) είναι μακριά από το Κέντρο ή τις παραλίες;...
Μήπως υπάρχει τακτική Αστική συγκοινωνία από και προς τα παρκινγκ ώστε να εξυπηρετούνται όσοι πολίτες πάνε στο κέντρο για αγορές;... Θα πρέπει ή να τα μεταφέρουν... φορτωμένοι ή να πάρουν Ταξί.....
Ποιος πολίτης θα αφήσει το αυτοκίνητό του σε παρκινγκ 500-1000 μέτρα από την παραλία για να πιεί εκεί τον... καφέ του;
Όσο για τους μαγαζάτορες των παραλιών, πως θα τους τονώσουν; Με το να επιμηκύνουν, όπως δηλώθηκε, την περίοδο απαγόρευσης κυκλοφορίας των παραλιακών οδών;...
Οι παραλιακοί δρόμου Γριμπόβου και Ψανής θέλουν κλείσιμο αλλά μερικές ώρες της ημέρας! Ειδικά τις βραδινές... Γιατί τις άλλες ώρες είναι ένα απέραντο.... ποδηλατο- φιγουρατζήδικο για μεγάλους και αλλοδαπούς, επικίνδυνο για τον παιδότοπο που... συνδυάζουν....
Για ποια, λοιπόν, "τόνωση της τοπικής οικονομίας" μιλάνε;....
Έχουν άδικο, αρκετοί δημότες, που υποψιάζονται διάφορες "εξυπηρετήσεις".. οικοπεδούχων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου