Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Επιχειρηματίας ευχαριστεί τον κ. Κοτσανά

 

Καταστηματάρχης του Γριμπόβου που έδειχνε "ενθουσιασμένος", μας ζήτησε να μεταβιβάσουμε μέσω της ιστοσελίδας μας τις "θερμές ευχαριστίες του" στον Αντιδήμαρχο Δήμου Ναυπακτίας  κ. Ανδρέα Κοτσανά επειδή "μόλις ειδοποιήθηκε έστειλε αμέσως συνεργείο και άλλαξε τους χαλασμένους λαμπτήρες σε  στύλο  έξω από το κατάστημά του..."!
 
Ο Αντιδήμαρχος κ. Ανδρέας Κοτσανάς
 Όπως ισχυρίστηκε  εν λόγω επιχειρηματίας "δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα το συνεργείο να έρχεται!.. " και συμπλήρωσε: "Τον κ. Κοτσανά δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα με την οποία ενήργησε... Δεν ήμουνα συνηθισμένος σε κάτι.. τέτοια!. Πιστεύω πως κάτι έχει αλλάξει.... Αν η νέα δημοτική αρχή παραδειγματιστεί ή ενεργεί έτσι, κάτι καλό ξημερώνει για τον τόπο!.. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος...  Και δεν είναι μόνο η δικιά μου η περίπτωση... Έχω ακούσει και άλλες παρόμοιες... Μακάρι να συνεχίσουνε έτσι..."!
 
Μακάρι....

1 σχόλιο:

  1. Το ονομα του επιχειρματια ποιο ειναι ....δεν εχει ονομα.Γιαννης πινει .....Γιαννης κερναει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή