Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Νάντια Μπουλέ: "Έχω πάθει αλλεργία..."

 
Η Νάντια Μπουλέ είναι πολυτάλαντη και το αποδεικνύει συνεχώς...
 
Την γνωρίσαμε μέσα από την τηλεόραση και σύντομα απέδειξε ότι τα καταφέρνει στο τραγούδι, ενώ το μιούζικαλ έχει ιδιαίτερη σημασία για εκείνη.
 
«Ξεκίνησα 11 χρονών σε παιδική χορωδία, στα 18 μπήκα στο Mad κάνοντας αργά και σταθερά βήματα. Πριν από ένα χρόνο, μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τον κόσμο του μιούζικαλ», δήλωσε στο People και συνέχισε: «Έχω πάθει αλλεργία με τα διλήμματα που μου δημιουργούν οι άλλοι. Ερωτεύτηκα το μιούζικαλ, αλά την τηλεόραση και τη μουσική τα αγαπάω. Γιατί να θέσω όρια; Και εν πάση περιπτώσει, δεν μπορώ να ζήσω μόνο από την παράσταση, ούτε μόνο από την τηλεόραση. Δεν είμαι από της ακριβοπληρωμένες τηλεπαρουσιάστριες. Δεν κέρδισα πολλά χρήματα, ούτε έχω την πολυτέλεια να μη δουλεύω. Οτιδήποτε κάνω το προσεγγίζω σοβαρά». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου