Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η Κατερίνα Μπισμπίκη με τον... Παπαθανάση


Μέσα από τη σελίδα της στο f.b. η Κατερίνα Μπισμπίκη ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφια με τον συνδυασμό του υπ. δημάρχου Ναυπακτίας Θανάση Παπαθανάση:

"Ύστερα από μεγάλη σκέψη και προβληματισμο αποφάσισα να ασχοληθώ για πρώτη φορά με τις Δημοτικές Εκλογές σαν υποψήφια στον συνδυασμό του κ Παπαθαναση Θανάση.
Αγαπώ τον τόπο μου και τους ανθρώπους του και μέχρι σήμερα έχω μεγάλη συμμετοχή στα πολιτικά δρώμενα της πόλης μας.
Είμαι εκλεγμένο μέλος(Γραμματέας) της Συντονιστικης Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Δήμου Ναυπακτίας .
Προέρχομαι από φτωχή οικογένεια με Δημοκρατικές Αρχές που ποτέ δεν υπήρξε φανατισμός για τον χώρο που ανήκε.
Έμαθα να...
βλέπω τους ανθρώπους σαν ανθρώπους και όχι σαν δεξιούς και αριστερούς να αγωνιζονται καθημερινά για την επιβίωση τους ,όπως και εγώ αγαπώντας τον τόπο μας .
Θα προσπαθήσω να προσφέρω ανάλογα με τις δυνατότητες μου πολλά για την Ναύπακτο τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα.
Ίσως πολλοί από τον πολιτικό χώρο που ανήκω , να διαμαρτυρηθουν και να εκφράσουν την αντίδραση τους για την απόφαση μου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του κ Παπαθαναση .
Εχω να τους απαντησω τα εξης :
Η απόφασή μου είναι οριστική και αμετάκλητη και από όλους τους συνδυασμούς που διεκδικούν τον Δήμο Ναυπάκτου θεωρώ ότι είναι ο πιο κατάλληλος που με εκπροσωπεί χωρίς αυτό να θεωρηθεί ότι θίγω κάποιον προσωπικά με αυτή μου την επιλογή, η αρνούμαι τον πολιτικό χώρο που εκπροσωπώ.
Εύχομαι καλόν και τίμιο αγώνα σε όλους τους υποψηφίους για το καλό της πόλης μας.
ΜΠΙΣΜΠΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου