Θερμή ήταν η ανταπόκριση των επαγγελματιών ξενοδόχων της Ναυπακτίας στο σεμινάριο με θέμα το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ που διοργανώθηκε από το Δήμο Ναυπακτίας σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη μηχανή σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών στην Ευρώπη, Trivago, στις 28 Νοεμβρίου 2012, έπειτα από πρωτοβουλία της εταιρίας συμβούλων του Δήμου. Στο πλαίσιο της στοχευμένης δράσης, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους χρήσης και αξιοποίησης της υπηρεσίας «Trivago Hotelier» που παρέχεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση για την προώθηση των επιχειρήσεων σε 30 διαφορετικές αγορές (πλατφόρμες & χώρες) καθώς και για πρόσθετα χρήσιμα δωρεάν online εργαλεία που συμβάλλουν στην προβολή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεών στο διαδίκτυο. Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από 18 εκατομμύρια ταξιδιώτες εμπιστεύονται τη «Trivago» κάθε μήνα, προκειμένου να ανακαλύψουν το ξενοδοχείο που ταιριάζει στις ανάγκες τους. Έπειτα από το επιτυχημένο, κατά γενική ομολογία, σεμινάριο, συμφωνήθηκε η διεύρυνση της συνεργασίας της εταιρείας με τους επαγγελματίες της περιοχής σε εξειδικευμένες ηλεκτρονικές ενέργειες προβολής που στόχο έχουν την ενίσχυση του ενδιαφέροντος του κοινού για τον προορισμό σε αγορές του εξωτερικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου