Εφόσον το αυτοκίνητο αυτό έχει αγοραστεί για τον ΥΠΟΙΚ, με ποια δικαιολογία ο κ. Βενιζέλος δεν παραδίδει το αυτοκίνητο στον κ. Στουρνάρα; Με ποια δικαιολογία έχει οικιοποιηθεί την υπερπολυτελή λιμουζίνα; Ως αρχηγός κόμματος; Γιατί, τότε, δεν την έχει ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης; Ως μέλος της κυβέρνησης; Γιατί δεν την έχει ο πρωθυπουργός;
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, είναι από τους πρώτους που επιμένουν ότι οι περικοπές σε όλα τα επίπεδα, για όλους τους Έλληνες, είναι αναγκαίες. Μας λέει για το πόσο αναγκαίο είναι να μικρύνει το κράτος, να μειώσει τα έξοδα του. Και μας μιλά για Δικαιοσύνη. Όμως, από την επίθεση των ομολογιούχων της ΤτΕ την προηγούμενη εβδομάδα εναντίον του, όταν και ο κ. Βενιζέλος “ταμπουρώθηκε” μέσα στη θωρακισμένη BMW και γλίτωσε τον προπηλακισμό, προκύπτει ένα μείζον θέμα.
Ο κ. Βενιζέλος χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα του πλανήτη: Μια θωρακισμένη, υπερσύγχρονη BMW Series 7 High Security, αξίας 750.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο αυτό, είναι ακριβότερο (στο κόστος, αλλά και στη χρήση και τη συντήρηση, φυσικά), από το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Οικονομικών, αλλά ακόμα και επιχειρηματίες, όπως ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, ή η Μαριάννα Λάτση (που, επισημαίνουμε για τους τελευταίους, έχουν αγοράσει αυτά τα αυτοκίνητα με τα λεφτά τους).
“Έστω”, θα πείτε, μέχρι εδώ. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες της iTabloid, το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε και αγοράστηκε από τη Γερμανία, επί της εποχής της πρωθυπουργίας του Γιώργου Παπανδρέου. Τότε που ο ΓΑΠ μίλαγε για αλλαγή όλου του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων με υβριδικά, τότε που η χώρα ήταν ένα βήμα πριν από την πτώχευση, τότε που όπως έλεγε ο κ. Λοβέρδος δεν υπήρχε “σάλιο” ούτε για να αγοραστούν φάρμακα για τους ασθενείς. Πέρα από το αλόγιστο έξοδο που αποτέλεσε αυτή η αγορά, οι πληροφορίες μας λένε ότι αγοράστηκε -την εποχή που “φούντωνε” το κίνημα των Αγανακτισμένων- κατόπιν εισηγήσεων της Αστυνομίας για συγκεκριμένα μέλη του υπουργικού συμβουλίου και κυρίως του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών. Έτσι λοιπόν, για τον πρωθυπουργό “ανασύρθηκε” μια λιμουζίνα από τον ΟΔΔΥ, ενώ για τον ΥΠΟΙΚ αγοράστηκε η λιμουζίνα. Οι πληροφορίες μας λένε, ότι η συγκεκριμένη λιμουζίνα, η BMW, αγοράστηκε με σαφή σκοπό: Να χρησιμοποιείται από τον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών, ο οποίος λόγω της φύσης της θέσης του, κινδυνεύει.
Για να μην το κουράζουμε. Όταν απήλθε από τη θέση του ο Γ. Παπακωνσταντίνου, παρέδωσε, ως όφειλε, τη συγκεκριμένη λιμουζίνα στον επόμενο υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο. Όμως, όταν έληξε και η θητεία του κ. Βενιζέλου, αυτός δεν έκανε το ίδιο. Την κράτησε, μέχρι σήμερα. Όμως, πώς δικαιολογείται, σε καιρούς που περικόπτονται ακόμα και οι συντάξεις των 400 ευρώ, ο κ. Βενιζέλος να κινείται με τη λίμο των 750.000 ευρώ; Γιατί επιβαρύνει τους φορολογούμενους με τη συντήρηση ενός τόσο υπερβολικά πολυτελούς και ακριβού αυτοκινήτου;
Το θέμα δεν είναι μόνο (και κυρίως) ηθικό. Είναι και ουσιαστικό. Εφόσον το αυτοκίνητο αυτό έχει αγοραστεί για τον ΥΠΟΙΚ, με ποια δικαιολογία ο κ. Βενιζέλος δεν παραδίδει το αυτοκίνητο στον κ. Στουρνάρα; Με ποια δικαιολογία έχει οικιοποιηθεί την υπερπολυτελή λιμουζίνα; Ως αρχηγός κόμματος; Γιατί, τότε, δεν την έχει ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης; Ως μέλος της κυβέρνησης; Γιατί δεν την έχει ο πρωθυπουργός; Αλλά κυρίως, γιατί δεν την χρησιμοποιεί αυτός που πρέπει, ο ΥΠΟΙΚ; Και κάτι άλλο: Ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος κόπτεται για τη μείωση του κόστους του κράτους και το ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας (έστω αξιοποίηση), γιατί δεν αρχίζει από τον εαυτό του; Γιατί δεν εισηγείται την πώληση, ή την… ενοικίαση για 99 χρόνια της πανάκριβης BMW;
Ο κ. Βενιζέλος, είναι ηθικά υπόλογος απέναντι σε όλο τον ελληνικό λαό που λοιδωρήθηκε για τη διεξαγωγή προκλητικά πολυτελούς βίου, για την επιβάρυνση του κράτους. Ο κ. Βενιζέλος, θα μπορούσε να αγοράσει ένα δικό του αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του και όχι να μετακινείται με αυτό που πληρώνει ο ελληνικός λαός. Αρκετές θυσίες κάναμε εμείς, κάντε κι εσείς μία…
Ο κ. Βενιζέλος χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα του πλανήτη: Μια θωρακισμένη, υπερσύγχρονη BMW Series 7 High Security, αξίας 750.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο αυτό, είναι ακριβότερο (στο κόστος, αλλά και στη χρήση και τη συντήρηση, φυσικά), από το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Οικονομικών, αλλά ακόμα και επιχειρηματίες, όπως ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, ή η Μαριάννα Λάτση (που, επισημαίνουμε για τους τελευταίους, έχουν αγοράσει αυτά τα αυτοκίνητα με τα λεφτά τους).
“Έστω”, θα πείτε, μέχρι εδώ. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες της iTabloid, το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε και αγοράστηκε από τη Γερμανία, επί της εποχής της πρωθυπουργίας του Γιώργου Παπανδρέου. Τότε που ο ΓΑΠ μίλαγε για αλλαγή όλου του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων με υβριδικά, τότε που η χώρα ήταν ένα βήμα πριν από την πτώχευση, τότε που όπως έλεγε ο κ. Λοβέρδος δεν υπήρχε “σάλιο” ούτε για να αγοραστούν φάρμακα για τους ασθενείς. Πέρα από το αλόγιστο έξοδο που αποτέλεσε αυτή η αγορά, οι πληροφορίες μας λένε ότι αγοράστηκε -την εποχή που “φούντωνε” το κίνημα των Αγανακτισμένων- κατόπιν εισηγήσεων της Αστυνομίας για συγκεκριμένα μέλη του υπουργικού συμβουλίου και κυρίως του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών. Έτσι λοιπόν, για τον πρωθυπουργό “ανασύρθηκε” μια λιμουζίνα από τον ΟΔΔΥ, ενώ για τον ΥΠΟΙΚ αγοράστηκε η λιμουζίνα. Οι πληροφορίες μας λένε, ότι η συγκεκριμένη λιμουζίνα, η BMW, αγοράστηκε με σαφή σκοπό: Να χρησιμοποιείται από τον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών, ο οποίος λόγω της φύσης της θέσης του, κινδυνεύει.
Για να μην το κουράζουμε. Όταν απήλθε από τη θέση του ο Γ. Παπακωνσταντίνου, παρέδωσε, ως όφειλε, τη συγκεκριμένη λιμουζίνα στον επόμενο υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο. Όμως, όταν έληξε και η θητεία του κ. Βενιζέλου, αυτός δεν έκανε το ίδιο. Την κράτησε, μέχρι σήμερα. Όμως, πώς δικαιολογείται, σε καιρούς που περικόπτονται ακόμα και οι συντάξεις των 400 ευρώ, ο κ. Βενιζέλος να κινείται με τη λίμο των 750.000 ευρώ; Γιατί επιβαρύνει τους φορολογούμενους με τη συντήρηση ενός τόσο υπερβολικά πολυτελούς και ακριβού αυτοκινήτου;
Το θέμα δεν είναι μόνο (και κυρίως) ηθικό. Είναι και ουσιαστικό. Εφόσον το αυτοκίνητο αυτό έχει αγοραστεί για τον ΥΠΟΙΚ, με ποια δικαιολογία ο κ. Βενιζέλος δεν παραδίδει το αυτοκίνητο στον κ. Στουρνάρα; Με ποια δικαιολογία έχει οικιοποιηθεί την υπερπολυτελή λιμουζίνα; Ως αρχηγός κόμματος; Γιατί, τότε, δεν την έχει ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης; Ως μέλος της κυβέρνησης; Γιατί δεν την έχει ο πρωθυπουργός; Αλλά κυρίως, γιατί δεν την χρησιμοποιεί αυτός που πρέπει, ο ΥΠΟΙΚ; Και κάτι άλλο: Ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος κόπτεται για τη μείωση του κόστους του κράτους και το ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας (έστω αξιοποίηση), γιατί δεν αρχίζει από τον εαυτό του; Γιατί δεν εισηγείται την πώληση, ή την… ενοικίαση για 99 χρόνια της πανάκριβης BMW;
Ο κ. Βενιζέλος, είναι ηθικά υπόλογος απέναντι σε όλο τον ελληνικό λαό που λοιδωρήθηκε για τη διεξαγωγή προκλητικά πολυτελούς βίου, για την επιβάρυνση του κράτους. Ο κ. Βενιζέλος, θα μπορούσε να αγοράσει ένα δικό του αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του και όχι να μετακινείται με αυτό που πληρώνει ο ελληνικός λαός. Αρκετές θυσίες κάναμε εμείς, κάντε κι εσείς μία…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου