Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

«Albas» shake


Ναυπακτιακός: Στο ρυθμό του..

«Albas» shake

Η ιταλικής καταγωγής  Albaήταν η τραγουδίστρια, του ελληνικού συγκροτήματος The Olympics  (λες και δεν υπήρχαν ελληνίδες στο χώρο) και όπως ήταν φυσικό, δεν…  «πολυπρόκοψε»!..  Οι υπόλοιποι που αποτελούσαν την ορχήστρα, ήταν μεν «αξιόλογοι» έλληνες μουσικοί αλλά… στο τέλος, έμειναν και αυτοί «με το όργανο στο… χέρι»!.. Οι έλληνες, μπορεί να έχουν «ξενομανία», κατά βάθος όμως είναι… «πατριδολάτρες»! Θέλουν τον «δικό τους άνθρωπο», τον ντόπιο, που τον «ξέρουν και τους ξέρει», που τους αγαπάει και τον αγαπούν, που είναι στο πλευρό τους ανά πάσα στιγμή ή «συμπάσχει» στα δύσκολα. Που προσφέρει το «είναι» του και για την «δικιά του προβολή» αλλά και για τον… τόπο του!.. Ο «ξένος»… ξένος είναι και «άμα κάποιοι του γυαλίσουν» κάτι, έστω δόξα, πάει… Γίνεται «μαριονέτα» τους και παίζει τα… παιχνίδια τους, μέχρι να εξαφανιστεί και αυτός και οι… άλλοι (με ή χωρίς όργανα) που «κινούν τα νήματα», αν προηγουμένως δεν τους έχουν πάρει «μυρουδιά» και με τις… πέτρες!

Τώρα θα μου πείτε, τι κάθομαι και γράφω για «συγκροτήματα» σε Αθλητική στήλη όπου θέση έχει μόνο ο  Ναυπακτιακός Αστέρας;… Και έχετε δίκαιο, αλλά… Η εν λόγο Albaείχε τραγουδήσει τότε, το Albas Shake, ένα τραγούδι που πολύ μου άρεσε!.. Είχε μια «ζωντανή» γρήγορη μουσική… Ήμουνα και… νέος!... Είχαν προσθέσει και αυτό το..  «crazycrazy» για την νεολαία και, «όσο νάναι»… Αυτά ξέρεται… μένουν!... Και μου… έμειναν ενδόμυχα και «αδρανή»! Και το «Alba» και το «crazycrazy» και το… «Albas Shake»  ώσπου, στους αγώνες «μπαράζ» του Αστέρα για την άνοδο στην Γ΄ Εθνική (τι κωμωδία και αυτή), μου… ξαναβγήκαν!... Έτσι απλά, καθώς έβλεπα την ομάδα μου να μην μπορεί να κερδίσει  ένα «παιχνίδι» στην.. έδρα της και να φέρνει κάτι «περίεργα 3-3» (δύο φορές), μου… ξαναήρθαν στο νου!...

Αυτά τα «3-3» μου θύμιζαν το «Shake», τον γρήγορο παλιό ρυθμό χορού της.. εποχής μου και την “Alba..” με τα όσα ακούγονταν και δεν τα… πίστευα (Θεέ μου σ’χώρα με)!...

Μα είναι δυνατόν να πιστέψω πως «κάποιος ή κάποιοι» δεν θέλανε την άνοδο του Αστέρα, επειδή, λέει, θα χρειαζόντουσαν «εγγυητική 150.000 ευρώ» για να συμμετάσχει η ομάδα στη νέα Γ΄ Εθνική;… Πως αυτά τα… «3-3» ήταν το «Shake», για να μην καταλάβουμε… τίποτα, ούτε εμείς οι «απλοί θνητοί» μα ούτε και τα ηρωικά παιδιά του τοπικού «crazycrazy» Club;.. Αυτό, δεν θα το σκεπτότανε, πόσο μάλλον θα το έκανε, ούτε η… «Alba…». Εκτός και αν της το επέβαλε ο… «σπόνσορά» της!..

Γι’  αυτό σας λέω… Κλείστε τ’ αυτιά σας!.. Μην πιστεύετε κανέναν, παρά μόνο την… Διοίκηση που τόσα έκανε για να ανέβει κατηγορία η ομάδα!..  Ακόμα και τον «Γυμναστή» της  άλλαξε στα τελευταία παιχνίδια για να «αφυπνίσει» τους παίχτες και να τους «αλλάξει τα… φώτα»!..

Τέλος πάντων, τώρα τα κεφάλια… μέσα!.. Και μακάρι, κι εγώ, να ξεχάσω γρήγορα την… «Alba» και το…  «Shake» της και μαζί με τους … «crazycrazy» φίλους μου και την Διοίκηση, που όπου νάναι και όπως συνηθίζει θα βγάλει, δια του Προέδρου μας,  Ανακοίνωση «Ελπίδας» για το μέλλον, από Σεπτέμβριο να βρεθούμε πάλι αγκαλιασμένοι στα…  «Στάδια» της Αιτωλοακαρνανίας «βροντοφωνάζοντας»: «Είσαι η… ελπίδα μας»!... Βάζοντας «πιπέρι» στο στόμα όποιου συνεχίζει τη φράση που η… «λογοκρισία». μου απαγορεύει  να την γράψω!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου