Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ


Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ
( από την ομώνυμη ποιητική συλλογή )
...Ο μέτριος καφές μου !
Άντε ρε μάγκα καφετζή, σκέψου λοιπόν και πέσμου
γιατί δεν με εμπνέει πια ο μέτριος καφές μου ;
Μήπως δεν είσαι μερακλής, να φτιάχνεις... καϊμάκι,
να τον ρουφώ σιγά-σιγά, να εμπνευσθώ λιγάκι ;
***
Μήπως σε εγκατέλειψαν οι ικανότητές σου
και δεν θα ψήσεις πια καφέ της προκοπής ποτέ σου ;
Μήπως κι εσένα η... ξερή δεν ξανακατεβάσει
εμπνεύσεις  περί... μέτριου καφέ όταν θα βράσει ;
***
Όταν τον πίνω τον καφέ που φτιάχνεις τελευταίως,
γίνομαι... κάποιος ποιητής που στιχουργεί ματαίως,
δίχως εμπνεύσεις έξυπνες και κανονιές μεγάλες,
αφού δεν έχει ο καφές που φτιάχνεις πια... φουσκάλες !
***
Νοθεύουν φίλε τον καφέ, οι φίρμες, είν’ αλήθεια
και βάζουν στο χαρμάνι του φασόλια και ρεβύθια,
γι’ αυτό κοιτάζω με θυμό τις άνοστες στροφές μου
και βρίσκω πως ευθύνεται ο... μέτριος καφές μου !
***
Ρε μάγκα σε παρακαλώ, μάστορα καφετζή,
να ψήνεις πιο προσεκτικά σ’ εμέ τον Αεκτζή
αυτόν τον μέτριο καφέ, να γίνομαι φουρνέλο,
να κατεβάζ’ η κούτρα μου σοφίες όσες θέλω !
***
Επάνω στο γραφείο μου, σαν παίρνουν οι στροφές μου
ν’ αχνίζει ο Ελληνικός, ο... μέτριος καφές μου,
να στιχουργώ συνέχεια, τους σκοτεινούς να φέξω,
τους καπνιστές να λοιδορώ, να τους πετάω έξω !
***
Στους βάζελους να μειδιώ, σαν τον καφέ μου πίνω,
στους γαύρους να... κορδώνομαι, το μάτι να τους κλείνω...,
τους γαλανούς, τους ροδαλούς, τους άσπρους ή τους μαύρους,
τους σχετικούς, τους άσχετους, τους λύκους και τους ταύρους...,
***
...όλους τους χαμαιλέοντες, μ’ ένα καφέ να βρίζω,
μ’ ένα καφέ να τους κτυπώ, να τους ξεχρωματίζω...,
μ’ ένα καφέ τους γείτονες με την μεγάλη φέσα,
να σκάβω φευ, τον λάκκο τους και να τους ρίχνω μέσα !
***
Με ένα... μέτριο καφέ, μα δίχως να φουμάρω,
η πένα μου να με τσιγκλά την Πόλη μας να πάρω,
η σκέψη μου ν’ αφήνεται ελεύθερη κι ωραία,
να προσκυνώ εις την Μονή του Αποστόλου Ανδρέα !
***
Μ’ ένα καφέ Ελληνικό, να γράφω με σαφήνεια,
το πνεύμα μου να ίπταται επάνω στην Κερύνεια,
μ’ ένα καφέ να ορθώνομαι και να ανοίγω... πυρ,
μ’ ένα καφέ στα Μεχμετζίκ να λέω... αϊσιχτίρ !
....Ο Παγκυπριώτατος
h.chrysanthou@gmail.com

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Σ' ΟΛΟΥΣ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΥ !
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΤΑΞΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ !
--------------------------------------
HERODOTOS CHRYSANTHOU
          Senior Engineer
       Marina Lemesou JV
   tel.    00357 25 020 512
   mob.  00357 96 500 731
   fax   00357 25 028 601

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου