Σάλο έχει προκαλέσει γερμανική διαφήμιση εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων που εμφανίζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή. Ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό, ότι δέχεται ακόμα και δραχμές για την ενοικίαση BMW
"Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα". Με το διαφημιστικό αυτό μήνυμα, η εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt με έδρα τη Γερμανία, εμφανίζει την προσφορά της εβδομάδας, μέσω της ιστοσελίδας της και καλεί τους αγαπητούς Ελληνες να κάνουν τις αγορές του, με οποιαδήποτε μορφή οικονομιών έχουν. Δηλαδή, ακόμα και σε... δραχμές.
Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Όσοι επιχειρήσουν να μπουν στην ιστοσελίδα από την Ελλάδα, έρχονται αντιμέτωποι με προσφορές για ενοικιάσεις αυτοκινήτων σε δραχμές, γεγονός που όπως ήταν φυσικό έχει προκαλέσει σάλο στην ελληνική κοινότητα της Γερμανίας.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι θα προβεί άμεσα στις αναγκαίες καταδικαστικές ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά, αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι "πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους", είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι θα προβεί άμεσα στις αναγκαίες καταδικαστικές ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά, αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι "πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους", είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου