Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ: "Πάρτε.... κόσμε"! (Η Απόφαση του κ. Μπουλέ)

ΑΠΟΦΑΣΗ
Αρ. 446 /2014
ΘΕΜΑ : καθιέρωση της υπερωριακής εργασίας

Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας

Έχοντας υπόψη:


1. Τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 58 του Ν.3852/2010
2. Τις διατάξεις των παρ.2 και 3 του άρθρου 48 του Ν.3584/07
3. Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.4024/2011.
4. Τις διατάξεις της παρ.10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97
5. Την υπ’ αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
 
 
6. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο


7. Τις εποχικές, επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το μήνα Μάρτιο για την

αντιμετώπιση αυξημένων αναγκών λογω των μεγάλων αποστάσεων που διανύουν τα
απορριμματοφόρα για την εξυπηρέτηση των ορεινών Τ.Κ και την έλλειψη προσωπικού, οι οποίες
επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού της υπηρεσίας καθαριότητος και ηλεκτροφωτισμού
πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας.
8. Την ανάγκη απασχόλησης του προσωπικού της τεχνικής υπηρεσίας δύο χειριστών μηχανημάτων για καθαρισμό δρόμων και κοινοχρήστων χώρων από φερτές ύλες λόγω των βροχοπτώσεων
9. Την ανάγκη απασχόλησης του προσωπικού κατά την διάρκεια των εορτών στις εκδηλώσεις που
διοργανώνει ο Δήμος , για την εποπτεία ,έλεγχο των λαϊκών αγορών,
10. Την ανάγκη διεκπεραίωσης των αιτήσεων μεταδημότευσης και άμεση έκδοση σχετικών αποφάσεων μέχρι 14/3/2014
10. Την αριθμ.8/2014 απόφαση Δημάρχου καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης για το έτος 2014

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
 
Εγκρίνουμε την υπερωριακή απασχόληση για 20 ώρες απογευματινής και 16 ώρες κατά τις Κυριακές και αργίες ανά υπάλληλο μηνιαίως και ειδικότερα
 

1.σαράντα επτά (47) υπαλλήλων της υπηρεσίας καθαριότητος και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου,
2.τριών (3) υπαλλήλων της διεύθυνσης αλληλεγγύης για την λειτουργία του κοινωνικού
παντοπωλείου και διανομής τροφίμων


3.τεσσάρων (4) υπαλλήλων για τις εκδηλώσεις που διοργανώνει ο Δήμος (εορτή 25ης Μαρτίου
, εκδήλωση 8/3/2014 με την Ελληνική εταιρεία για νευροεπιστήμες, εκδήλωση παιδικής χορωδίας
, Θεοφανείων κλπ)


4. δύο (2) υπαλλήλων της διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών για καθαρισμό δρόμων και κοινοχρήστων
χώρων


5. ενός (1) υπαλλήλου για την εποπτεία ,έλεγχο των λαϊκών αγορών
6. ενός (1) υπαλλήλου για εργασίες οικονομικής υπηρεσίας που απαιτούν λόγω προθεσμιών και
φόρτου εργασίας υπερωριακή απασχόληση με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση, για την κάλυψη των προμνημονευόμενων υπηρεσιακών αναγκών του Δήμου.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού, ως ανωτέρω, θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας.
Ε.Δ         Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
 
Γιάννης Μπουλές


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου