Στο νομό Ηρακλείου, το Λασίθι και το Ρέθυμνο η τιμή της απλής αμόλυβδης έφτασε τα 2 ευρώ, ενώ αντίστοιχες υψηλές τιμές καταγράφονται στα Κύθηρα, τις Κυκλάδες, τη μαγνησία, την Αχαΐα, την Ηλεία και την Εύβοια.
Αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης αγγίζει πλέον το 1 ευρώ και 80 λεπτά.
Ερωτηθείς, εάν θα μπορούσε να επιβληθεί πλαφόν στην τιμή των υγρών καυσίμων, ο πρόεδρος της ΟΒΕ, είχε ξεκαθαρίσει, πως "κάτι τέτοιο δεν θα έλυνε το πρόβλημα".
"Θα έκλειναν τα πρατήρια που πωλούν σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή του πλαφόν αρχικά", είχε υπογραμμίσει, προσθέτοντας:
"Ο κόσμος δεν αγόραζε νωρίτερα, δεν θα αγοράσει τώρα που έχει φτάσει η τιμή στο 1,76 ευρώ", είπε χαρακτηριστικά.
Αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης αγγίζει πλέον το 1 ευρώ και 80 λεπτά.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του , ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Μιχάλης Κιούσης, σημείωσε πως ενώ η Ελλάδα αγοράζει τα υγρά καύσιμα στην ίδια τιμή με αυτήν που αγοράζουν και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η "ελληνική" βενζίνη είναι η πιο ακριβή στην Ευρώπη, λόγω των υψηλών φόρων.
"Έχουμε τους ακριβότερους φόρους στην Ευρώπη. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2010, μπήκε φόρος 51 λεπτά στην τιμή της βενζίνης. Αυτή τη στιγμή, οι φόροι είναι 1,010 με 1,012 ευρώ. Το υπόλοιπο είναι η τιμή του προϊόντος, η επεξεργασία του, το κόστος μεταφοράς, το κέρδος του διυλιστηρίου και το κέρδος του πρατηριούχου", είχε υπογραμμίσει.Ερωτηθείς, εάν θα μπορούσε να επιβληθεί πλαφόν στην τιμή των υγρών καυσίμων, ο πρόεδρος της ΟΒΕ, είχε ξεκαθαρίσει, πως "κάτι τέτοιο δεν θα έλυνε το πρόβλημα".
"Θα έκλειναν τα πρατήρια που πωλούν σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή του πλαφόν αρχικά", είχε υπογραμμίσει, προσθέτοντας:
"Ο κόσμος δεν αγόραζε νωρίτερα, δεν θα αγοράσει τώρα που έχει φτάσει η τιμή στο 1,76 ευρώ", είπε χαρακτηριστικά.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον κ. Κιούση, μόνη λύση για την ενίσχυση της οικονομίας, είναι η πτώση του ΦΠΑ, ειδικά αφού και το υπουργείο Οικονομικών, λόγω της πτώσης στην κατανάλωση των καυσίμων, δεν εισπράττει τα προσδοκώμενα έσοδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου