Με σκληρή κριτική και πικρόχολα σχόλια υποδέχθηκε ο γερμανικός Τύπος την εμφάνιση της ελληνικής ομάδας στο 0-0 με την Ιαπωνία.
«Η Ελλάδα έπαιξε και στο 0-0 με την Ιαπωνία αντιαισθητικό ποδόσφαιρο» παρατηρεί το Der Spiegel στην ανάλυση του δεύτερου ποδοσφαιρικού αγώνα της Εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.
«Παρόλα αυτά ο "μινιμαλιστής“ του Μουντιάλ πιστεύει ότι θα προκριθεί στους 16», επισημαίνει μεταξύ άλλων το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel στην ηλεκτρονική του σελίδα. Στην εν λόγω ανάλυση υπενθυμίζεται ότι το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ελλάδας χρειάζεται μία νίκη επί της Ακτής Ελεφαντοστού, μόνο με 1-0, και ταυτόχρονη ήττα της Ιαπωνίας από την Κολομβία για να περάσει στον επόμενο γύρο.
«Οι Έλληνες είναι οι βασιλιάδες του ποδοσφαίρου χωρίς γκολ», αναφέρει το δημοσίευμα για να στηρίξει τον ισχυρισμό ότι ανήκει στην παράδοση της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου να προκρίνεται παίζοντας άσχημο ποδόσφαιρο και πετυχαίνοντας ελάχιστα τέρματα. «Ωστόσο, δεν είναι ωραίο να βλέπει κανείς ένα ποδόσφαιρο που στηρίζεται σε αυτή την φιλοσοφία», παρατηρεί το Der Spiegel, προσθέτοντας: «Ήταν ένα άθλιος ποδοσφαιρικός αγώνας».
«Η Ελλάδα έδινε για πολλή ώρα την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρεται να επιτύχει τέρματα», ενώ οι Ιάπωνες δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν την υπεροχή τους. «Παρά την αριθμητική τους υπεροχή, οι Ιάπωνες εμφανίστηκαν αμήχανοι έναντι μιας ισχυρής άμυνας γύρω από τον Σωκράτη (σ.σ. Παπασταθόπουλο), τον αμυντικό της Ντόρμουντ», υπενθυμίζεται στο δημοσίευμα.
«Στην μονομαχία των χαμένων της πρεμιέρας, Ιαπωνία και Ελλάδα παρουσίασαν ένα κακό παιγνίδι και οι οπαδοί προτίμησαν να περάσουν την ώρα τους στο κυλικείο», παρατηρεί η Süddeutsche Zeitung του Μονάχου, σχολιάζοντας τον αγώνα. «Η ισοπαλία χωρίς τέρματα δεν βοηθά καμία από τις δύο ομάδες. Μόνο ο αντίπαλός τους, η Κολομβία αντλεί οφέλη» προσθέτει η εφημερίδα, υπενθυμίζοντας σε άλλο σημείο τον καυγά μεταξύ του Γιάννη Μανιάτη και του Γιώργου Τζαβέλα κατά την προπόνηση μετά από την ήττα με 3-0 από την Κολομβία.
«Η επέμβαση των συμπαικτών τους απέτρεψε το να πιαστούν στα χέρια οι δύο ποδοσφαιριστές. Ο Μανιάτης ήθελε να φύγει και πάλι εκλήθησαν οι συμπαίκτες του να τον συνετίσουν», γράφει η Süddeutsche Zeitung περιγράφοντας την ανάπτυξη του ελληνικού παιγνιδιού: «Ο Μανιάτης ξεκίνησε στο κέντρο ως μέρος μιας κατ` αρχήν άτολμης ελληνικής ενδεκάδας, από την οποία έλειπε η αγωνιστικότητα. Έβλεπαν τους Ιάπωνες από μακριά, όταν οι τελευταίοι αντήλλασσαν πάσες. Άφησαν το κέντρο του γηπέδου στους αντιπάλους τους, τους οποίους μάρκαραν στα 16 μέτρα. Πολλές φορές ξεχνούσαν ακόμη κι αυτό.
Τέλος, στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι η αποβολή του Κατσουράνη και οι αλλαγές που υποχρεώθηκε να κάνει ο Σάντος είχαν ως συνέπεια να τολμούν περισσότερο οι Έλληνες να προωθηθούν.
Παρόμοιες είναι και οι επισημάνσεις του Focus: «Η Ιαπωνία ήλεγχε το παιγνίδι και είχε την κατοχή της μπάλας, δεν μπόρεσε ωστόσο να εξαργυρώσει σε γκολ την υπεροχή της. Αντίθετα, η Ελλάδα αμυνόταν ανηλεώς. Αλλά αυτό δεν θα πρέπει να εκπλήσσει, με δεδομένο ότι οι έλληνες έπαιζαν από το 37ο λεπτό με έναν παίκτη λιγότερο, καθώς ο Κατσουράνης αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα».
«Η Ελλάδα έπαιξε και στο 0-0 με την Ιαπωνία αντιαισθητικό ποδόσφαιρο» παρατηρεί το Der Spiegel στην ανάλυση του δεύτερου ποδοσφαιρικού αγώνα της Εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.
«Παρόλα αυτά ο "μινιμαλιστής“ του Μουντιάλ πιστεύει ότι θα προκριθεί στους 16», επισημαίνει μεταξύ άλλων το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel στην ηλεκτρονική του σελίδα. Στην εν λόγω ανάλυση υπενθυμίζεται ότι το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ελλάδας χρειάζεται μία νίκη επί της Ακτής Ελεφαντοστού, μόνο με 1-0, και ταυτόχρονη ήττα της Ιαπωνίας από την Κολομβία για να περάσει στον επόμενο γύρο.
«Οι Έλληνες είναι οι βασιλιάδες του ποδοσφαίρου χωρίς γκολ», αναφέρει το δημοσίευμα για να στηρίξει τον ισχυρισμό ότι ανήκει στην παράδοση της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου να προκρίνεται παίζοντας άσχημο ποδόσφαιρο και πετυχαίνοντας ελάχιστα τέρματα. «Ωστόσο, δεν είναι ωραίο να βλέπει κανείς ένα ποδόσφαιρο που στηρίζεται σε αυτή την φιλοσοφία», παρατηρεί το Der Spiegel, προσθέτοντας: «Ήταν ένα άθλιος ποδοσφαιρικός αγώνας».
«Η Ελλάδα έδινε για πολλή ώρα την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρεται να επιτύχει τέρματα», ενώ οι Ιάπωνες δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν την υπεροχή τους. «Παρά την αριθμητική τους υπεροχή, οι Ιάπωνες εμφανίστηκαν αμήχανοι έναντι μιας ισχυρής άμυνας γύρω από τον Σωκράτη (σ.σ. Παπασταθόπουλο), τον αμυντικό της Ντόρμουντ», υπενθυμίζεται στο δημοσίευμα.
«Στην μονομαχία των χαμένων της πρεμιέρας, Ιαπωνία και Ελλάδα παρουσίασαν ένα κακό παιγνίδι και οι οπαδοί προτίμησαν να περάσουν την ώρα τους στο κυλικείο», παρατηρεί η Süddeutsche Zeitung του Μονάχου, σχολιάζοντας τον αγώνα. «Η ισοπαλία χωρίς τέρματα δεν βοηθά καμία από τις δύο ομάδες. Μόνο ο αντίπαλός τους, η Κολομβία αντλεί οφέλη» προσθέτει η εφημερίδα, υπενθυμίζοντας σε άλλο σημείο τον καυγά μεταξύ του Γιάννη Μανιάτη και του Γιώργου Τζαβέλα κατά την προπόνηση μετά από την ήττα με 3-0 από την Κολομβία.
«Η επέμβαση των συμπαικτών τους απέτρεψε το να πιαστούν στα χέρια οι δύο ποδοσφαιριστές. Ο Μανιάτης ήθελε να φύγει και πάλι εκλήθησαν οι συμπαίκτες του να τον συνετίσουν», γράφει η Süddeutsche Zeitung περιγράφοντας την ανάπτυξη του ελληνικού παιγνιδιού: «Ο Μανιάτης ξεκίνησε στο κέντρο ως μέρος μιας κατ` αρχήν άτολμης ελληνικής ενδεκάδας, από την οποία έλειπε η αγωνιστικότητα. Έβλεπαν τους Ιάπωνες από μακριά, όταν οι τελευταίοι αντήλλασσαν πάσες. Άφησαν το κέντρο του γηπέδου στους αντιπάλους τους, τους οποίους μάρκαραν στα 16 μέτρα. Πολλές φορές ξεχνούσαν ακόμη κι αυτό.
Τέλος, στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι η αποβολή του Κατσουράνη και οι αλλαγές που υποχρεώθηκε να κάνει ο Σάντος είχαν ως συνέπεια να τολμούν περισσότερο οι Έλληνες να προωθηθούν.
Παρόμοιες είναι και οι επισημάνσεις του Focus: «Η Ιαπωνία ήλεγχε το παιγνίδι και είχε την κατοχή της μπάλας, δεν μπόρεσε ωστόσο να εξαργυρώσει σε γκολ την υπεροχή της. Αντίθετα, η Ελλάδα αμυνόταν ανηλεώς. Αλλά αυτό δεν θα πρέπει να εκπλήσσει, με δεδομένο ότι οι έλληνες έπαιζαν από το 37ο λεπτό με έναν παίκτη λιγότερο, καθώς ο Κατσουράνης αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου