Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Λουκέτο ασφαλείας !

Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ
01 Ιουλίου 2012
Λουκέτο ασφαλείας !
Τις πονηρές τις σκέψεις μου στη φυλακή τις κλείνω,
σαν τα ελεύθερα πουλιά να φύγουν δεν αφήνω,
τις τιθασεύω, τις κρατώ, με ζόρι μη πετάξουν,
γιατί γνωρίζω ελεύθερες σε ποιά φωλιά θ’ αράξουν...
***
Αυτές τις σκέψεις δεν τολμώ να γράψω στο βιβλίο,
μόνη μου έγνοια να χωθώ σε σιδηροπωλείο,
να ψάξω στα σιδηρικά μετά σπουδής... τελείας,
μέχρι να βρώ ένα γερό... λουκέτο ασφαλείας !
***
Μπρος στην θυρίδα του κλουβιού, την κλειδαριά θα βάλω,
μ’ ένα κλειδί μοναδικό και κωδικό μεγάλο,
κανένας τον συνδυασμό δεν θέλω να μου δείξει,
πάντα κλειστό να το κρατώ, ποτέ να μην ανοίξει !
***
Τις σκέψεις μου τις μυστικές, ποτέ δεν θα γνωρίσεις,
ακόμα κι αν σαν τον κοριό στο νου μου διεισδύσεις,
ακόμα κι αν την κλειδαριά, μου την ανατινάξεις,
σαν διαρρήκτης στο μυαλό μου έρθεις και αράξεις !
Ο Παγκυπριώτατος
h.chrysanthou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου