Η έλειψη σχεδιασμού της κυκλοφορίας στις παραλίες της πόλης δημιουργεί προβλήματα και ιδιαίτερη ανησυχία και στους πολίτες που τις επισκέπτονται αλλά και στους επαγγελματίες οι οποίοι ενδεχομένως να χρεωθούν και τα σφάλματα των αποφάσεων που έχουν ληφθεί από το Δήμο. Οι αποσπασματικές αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης της κυκλοφορίας τους είτε λόγω σχεδιαζόμενων έργων είτε λόγω νέων μη θεσμοθετημένων προτάσεων στις οποίες φαίνεται να καταφεύγει η Δημοτική Αρχή, περιπλέκουν μαζί με τον Ν4058 ΦΕΚ63/22-3-12 ακόμη περισσότερο την κατάσταση που επικρατεί. Ο Δήμος οφείλει άμεσα να προχωρήσει στη μελέτη και αποστολή των ρυθμίσεων στις αρμόδιες Υπηρεσίες και να μην εμπλέξει τους πολίτες σε απρόβλεπτες καταστάσεις. Το άρθρο 23 του παραπάνω Νόμου είναι σαφές:
"Μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας στους χερσαίους χώρους λιμένων
Μέτρα που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλφορίας, στον καθορισμό των μονοδρόμων, ποδηλατοδρόμων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, στην προτεραιότητα οδών, στην αλλαγή της διατομής του οδοστρώματος ή της οδού, στον προσδιορισμό και τη λειτουργία χώρων στάθμευσης οχημάτων και γενικά στον καθορισμό χώρων στάθμευσης και στην επιβολή περιορισμών ή απαγορεύσεων κυκλοφορίας ή στάθμευσης, στους λιμένες της επικράτειας λαμβάνονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Προστασίας του Πολίτη, με βάση μελέτες των οικείων φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων οι οποίες έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες τεχνικές τους υπηρεσίες, ή ελλείψει αυτών, από
τεχνικές υπηρεσίες των οικείων Δήμων ή Περιφερειών, με μέριμνα των φορέων. Οι ανωτέρω μελέτες τυγχάνουν της
σύμφωνης γνώμης της Λιμενικής Αρχής και διαβιβάζονται από τον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης των
λιμένων στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, για προώθηση και έγκριση
από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ)."
Δημήτρης Παπαναστασόπουλος
Πολιτικός Μηχανικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου