Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Ανήλικοι ρομά άρπαξαν από το λαιμό ηλικωμένης το σταυρό της


Η επίθεση από τους δύο ανήλικους ρομά στην άτυχη ηλικιωμένη συνέβη λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι στην οδό Ιωαννίνων, κοντά στην περιοχή της "Άνοιξης", στη Λαμία.

Η ηλικιωμένη γυναίκα επέστρεφε στο σπίτι της, όταν την πλησίασαν από πίσω δυο ανήλικοι ρομά, τη στιγμή που είχε φτάσει στην είσοδο της πολυκατοικίας όπου μένει.

"Την ώρα που έβαζα το κλειδί στην πόρτα κατάλαβα ότι κάποιος είναι πίσω μου. Τότε ο ένας με ρωτάει "Που γίνεται η λαϊκή εδώ;" Τη στιγμή που του απαντούσα ότι δεν γίνεται σήμερα η λαϊκή στη γειτονιά μας, εκείνος που με είχε ρωτήσει μου επιτέθηκε ξαφνικά και με βίαιο τρόπο μου έκοψε και άρπαξε το σταυρό και τη χρυσή αλυσίδα που φορούσα στο λαιμό μου. Αμέσως μετά έφυγαν τρέχοντας", δήλωσε σοκαρισμένη η γυναίκα.

Η αστυνομία ενημερώθηκε αμέσως και χτένισε την ευρύτερη περιοχή, ωστόσο μέχρι αυτή την ώρα οι ανήλικοι δράστες δεν έχουν εντοπιστεί.

Πηγή:lamiareport.gr

2 σχόλια:

  1. Τα έχω δει αυτά τα πονηρά παιδιά και παραλίγο να μου κλέψουν το κινητό μου στην τοποθεσία Γρίμποβο (προχτές)!!! Ελέος!!! Προσοχή στο νου σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τη γλίτωσες.... Ο άλλος πέρσι που ήρθε από την Πάτρα στο Γρίμποβο του κλέψανε τα... παπούτσια. Και ήταν Κυριακή... Καταλάβατε πως γύρισε σπίτι του... Ας το καταλάβει και το Λιμενικό και ο Πρόεδρος του Δ.Ν.Τ. Ναυπακτίας....

      Διαγραφή