Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Ατάκες και καλό... Μεγαλοβδόμαδο

ü    Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.
ü    Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και. ανάψει.
ü    Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι : είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;
ü    Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα.
ü    Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κι οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι.
ü    Μητσοτάκης σε Τατσόπουλο: Και εγώ έχω θάψει τη μιση Ελλάδα αλλά δεν το κάνω θέμα.
ü    Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν... δεν το καταλαβαίνω.
ü    Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη . μαμ, κακά, και νάνοι
ü    Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλωμάτης
ü    Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τάλιρο..
ü    Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:-Έχετε πιει; Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει.
ü    Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.
ü    Ο χρόνος είναι σαν το string. Πίσω, δεν έχει!
ü    Πωπωπω τι καυτό σώμα είναι αυτό;
-       Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..
-       Για το καλοριφέρ λέω.
ü    Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι 
ü    Μάνα έσπασα το χέρι μου 
-       δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα? 
ü    Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν!
ü    Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον.  Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα
ü    Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;
ü    Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου. Ο χαρακτήρας είμαι εγώ..η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα.!
ü    Το πρόβλημα όταν είσαι Θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε κανέναν.
 ü    Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
-       Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
-       Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση.
 ü    Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορά. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
ü    Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Όσο μεγαλώνεις αρχίζουν να σε αποφεύγουν..
ü    Κάποιος με ρώτησε γιατί ξυπνάω μεσημέρι . Τον κοιτάζω με νυσταγμένα μάτια και όλο σιγουριά ύφος και απαντώ άπλα .
-       Έχω μεγάλα όνειρα εγώ ρεεε..
ü    Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου